PATRONAT SZUFLADY – „Łzy Mai” Martyny Raduchowskiej

ŁzyMai_okładkaCzwarta dekada XXI wieku. Po trzech latach od najkrwawszej rebelii w historii New Horizon porucznik Jared Quinn wraca do służby w wydziale zabójstw. Czasy się jednak zmieniły, teraz nad bezpieczeństwem obywateli czuwa Riot Shield – cybernetyczny policjant, który zastępuje dochodzeniówkę niemal w każdym zadaniu.

Szybko się okaże, że inteligentna maszyna nie daje sobie rady z pochwyceniem tajemniczego i nieuchwytnego mordercy. Czas wrócić do starych i dobrze sprawdzonych metod… Ich uosobieniem będzie oczywiście Quinn, który borykając się z kryzysem tożsamości, niebezpiecznie zbliża się do obłędu.

 

Martyna Raduchowska (ur. 1987) – zadebiutowała opowiadaniem Cała prawda o PPM które ukazało się w antologii Kochali się, że strach (2007). Studiowała na uniwersytecie w Walii, której klimat przeniosła do znakomitego opowiadania Shade opublikowanego w antologii Nawiedziny (2009). Autorka dwóch powieści z gatunku urban fantasy: Szamanka odumarlaków (2011) i Demon Luster. W 2015 opublikowała kryminał w klimacie cyberpunku Łzy Mai wyróżniony Nagrodą Literacką Kwazar.

Premiera: 4 lipca 2018

About the author
Aldona Kobus
(ur. 1988) – absolwentka kulturoznawstwa na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu, doktorka literaturoznawstwa. Autorka "Fandomu. Fanowskich modeli odbioru" (2018) i szeregu analiz poświęconych popkulturze. Prowadzi badania z zakresu kultury popularnej i fan studies. Entuzjastka, autorka i tłumaczka fanfiction.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *