Patronat Szuflady: konkurs polconowy „Światy Zajdla”

color-h-442x95

Jak niektórzy wiedzą, a inni się właśnie dowiedzą z tego ogłoszenia, rok 2013 został ogłoszony Rokiem Zajdlowskim, z okazji 75 rocznicy urodzin Janusza A. Zajdla. Uważamy, że to wspaniała okazja, żeby ruszyć z kolejnym konkursem! Oto jego warunki:
Światy Zajdla – konkurs polconowy.

Temat: Fantastyka socjologiczna, dystopia, antyutopia, fantastyka polityczna, motywy występujące w twórczosci Janusza Zajdla, itp.
Forma: Opowiadanie – proza
Długość: Do 40 tys. znaków ze spacjami (1 arkusz wydawniczy)

Opowiadania nie mogą być wcześniej nigdzie publikowane.

W jury konkursu zasiądą między innymi Rafał Kosik i Andrzej Zimniak.

Więcej informacji na temat: fantastyka socjologiczna, Janusz A. Zajdel, styczniowy numer Nowej Fantastyki, z felietonem o autorze, fantastyka polityczna.

Nagrody:

Publikacja antologii konkursowej najlepszych tekstów w formie darmowego e-booka z ISBN przed rozpoczęciem Polconu 2013, czyli sierpień 2013
Upominki od organizatorów

To jeszcze nie wszystko, negocjacje trwają!

Oficjalne ogłoszenie zwycięzców i wręczenie nagród odbędzie się podczas Zamknięcia Polconu, w konwentową sobotę.

Teksty prosimy przysyłać na adres:

antologia@alchemiaslowa.net w załączniku w pliku doc/docx/rtf. Prosimy o podanie imienia, pseudonimu (opcjonalnie), nazwiska oraz adresu mailowego.

Wszystkim tekstom przyjętym do antologii zapewnimy redakcję i korektę.
Termin: 31 maja 2013 do północy

Organizatorzy:
Alchemia Słowa
Stowarzyszenie Miłośników Fantastyki „Avangarda”

Strona Konkursu: http://alchemiaslowa.net/konkurs/swiaty-zajdla-konkurs-polconowy/
Strona Konkursu na FB: https://www.facebook.com/events/517057491672327/

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *