PATRONAT SZUFLADY: festiwal A.F.K.

Drodzy czytelnicy.

Z przyjemnością prezentujemy nasz kolejny patronat, tym razem nad festiwalem A.F.K., organizowanym przez Stowarzyszenie Uroboros. Oto jak sami organizatorzy opisują wydarzenie:

„Jesteśmy grupą młodych ludzi, których przepełniają entuzjazm i pasja. Właśnie te cechy połączyły nas i przyczyniły się do powstania Stowarzyszenia Uroboros. Naszym celem jest propagowanie kultury popularnej wśród uczestników organizowanych przez nas wydarzeń. Mamy nadzieję iż nasze działania zainspirują młodzież do spędzania swojego wolnego czasu w sposób aktywny i nieszablonowy, w towarzystwie osób podzielających ich zainteresowania.

Stowarzyszenie Uroboros z dumą prezentuje najnowszy projekt – AFK. Celem tego wydarzenia jest zmotywowanie jak największej liczby ludzi do wyjścia z domów i przeżycia czegoś wspólnie. Chcemy zachęcić ludzi z pasjami i hobby do przybycia na AFK oraz podzielenia się nimi z innymi uczestnikami. Istnieje mnóstwo różnych zainteresowań, dlatego też AFK będzie łączyło bardzo wiele z nich.

afk logo

Istotą wydarzenia jest zachęcenie uczestników do wzięcia udziału w zapewnianych przez nas licznych rozrywkach związanych z różnymi dziedzinami – dlatego też AFK nie ma motywu przewodniego, a w dziale PROGRAM można przeczytać o tym jak szeroki wachlarz zajęć pragniemy zaoferować – jest więc i coś dla fanów fantastyki, coś dla hobbystów kultury azjatyckiej, coś dla graczy i dla oglądających nałogowo filmy oraz seriale, a także trochę nauki. Za cel stawiamy sobie, aby nie można się było u nas nudzić!”

Kilka informacji na temat AFK:

Data:12 października 2013 roku
Czas: 8:00 – 22:00
Miejsce: Warszawa, dokładny adres podany zostanie wkrótce.
Szacowana ilość osób: 500
Organizator: Stowarzyszenie Uroboros
Zaplanowane bloki tematyczne:
Blok fantastyki
Blok kultury azjatyckiej
Blok gier video
Blok filmów i seriali
Blok komiksu
Blok blogów i vlogów
Blok naukowy
Ilość i nazwy bloków mogą ulec zmianie.

uroboros_logo_wek

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *