Patronat Szuflady: Cienie Nowego Orleanu – Maciej Lewandowski

LATA 20.. XX WIEKU. ZAUŁKI NOWEGO ORLEANU TĘTNIĄ JAZZEM I SPŁYWAJĄ PRZEMYCANYM ALKOHOLEM, ALE NA BAGNACH CORAZ WYRAŹNIEJ SŁYCHAĆ SZEPT DEMONÓW… STRZEŻCIE SIĘ ŚPIĄCEGO, WY, KTÓRZY SIĘGACIE PO TĘ KSIĄŻKĘ!

Choć John R. Legrasse jest starym policyjnym wygą, ta jedna sprawa od dawna nie daje mu spokoju. Luizjańskie bagna i makabryczny ofiarny krąg do dziś prześladują go w koszmarach.

Stary Castro i jego sekta. Sądził, że wyłapali wtedy wszystkich. Ale gdy w kryjówce przemytników policjant znajduje okaleczone kobiece ciało, wie, że wyznawcy demonów powrócili do Nowego Orleanu. Legrasse nie wierzy w czarną magię – chce jedynie dorwać bydlaków, którzy dla własnej przyjemności katują kobiety.

W tym mieście, przesiąkniętym wudu i okultyzmem, trudno jednak pozostać sceptykiem. Wkrótce i jemu obecność pradawnych bóstw wyda się tak realna jak nigdy przedtem… To intrygująca mieszanka horroru i kryminału – nie tylko dla fanów Lovecrafta!

Link do przedsprzedaży: https://www.empik.com/cienie-nowego-orleanu-lewandowski-maciej,p1222032873,ksiazka-p

PREMIERA: 27 lutego 2019

Biogram autora

Maciej Lewandowski – urodzony w roku, w którym Reganzostał powtórnie prezydentem, a świat dowiedział się, czym jest Terminator. Z wykształcenia człowiek wielu zawodów, najbardziej dziennikarz (choć ostatnio już nie). Fan H.P. Lovecrafta i Stephena Kinga. Zadebiutował w 2016 roku powieścią Splątanie.

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *