PATRONAT SZUFLADY: Almanach Zaklinacza – Taran Matharu

  • Summoner. Zaklinacz Tarana Matharu to bestsellerowa seria New York Timesa

  • Almanach zawiera nowe opowiadanie, kompletną demonologię, kolorowe ilustracje

  • Wyjątkowe wydanie dla fanów serii z kompendium informacji o zaklęciach, magii i demonach

Zaklinacz: osoba obdarzona zdolnością przyzywania demonów z Eteru, okiełznywania ich i nawiązywania z nimi emocjonalnej więzi.

Opisana w bestsellerowym cyklu „Zaklinacz” magia zaklinaczy jest nie tylko dziedziną wiedzy, lecz także swoistą sztuką, posiadającą własną, pasjonującą historię.

Na kartach „Almanachu Zaklinacza” poznamy dzieje Jamesa Bakera, autora słynnego dziennika, który stanowił inspirację i źródło wiedzy dla Fletchera, bohatera głównych pozycji serii.

Poza pieczołowicie odtworzonym pamiętnikiem Bakera, wielbiciele serii znajdą w „Almanachu” obszerne kompendium informacji o zaklęciach stosowanych przez magów Hominum i orkowych szamanów, o służących obu stronom konfliktu demonach, a także o dziejach krainy Fletchera oraz zamieszkujących ją ras.

Taran Matharu: urodził się w Londynie. Od dziecka uwielbiał czytać i wymyślać historie. Spisał pierwszą, gdy miał 9 lat. Ukończył z wyróżnieniem studia na wydziale zarządzania, ale nie podjął pracy w zawodzie. Postanowił odbyć staż w jednym z najbardziej prestiżowych wydawnictw Wielkiej Brytanii, Penguin Random House. Taran każdą wolną chwilę przeznacza na podróże, w tym na spotkania z czytelnikami. W lutym 2018 gościł także w Polsce.

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *