Papierowy Ekran 2013- nominacje i nowy sposób głosowania

Szanowni czytelnicy.

Mamy Wam jeszcze do przekazania kilka ważnych informacji związanych z plebiscytem Papierowego Ekranu.

Po pierwsze WAŻNA techniczna sprawa dotycząca głosowania:

Z jednego adresu e-mail można oddać 1 głos dziennie na każdy serwis. Ale UWAGA – po oddaniu głosu pojawia się informacja, że żeby głos był ważny, należy kliknąć w link, który przyjdzie na podany podczas głosowania adres. I dopiero po jego aktywowaniu głos jest ważny. Należy też sprawdzać SPAM, bo email nie zawsze trafia do skrzynki odbiorczej, a do SPAMU właśnie. Organizatorzy wprowadzili takie obostrzenia, ponieważ zauważano, że powstało wiele fikcyjnych kont, z których oddawano głosy.

Po drugie jeszcze trochą spraw formalnych:

Papierowy Ekran 2013 – nominacje

15 października ogłoszono nominacje w konkursie Papierowy Ekran 2013, prezentującego najlepsze strony internetowe, poświęcone literaturze. W tym roku Nagroda zostanie wręczona w dwóch kategoriach: TREŚĆ (zawartość przekazu) oraz FORMA (sposób prezentacji treści)

Zgłoszenia stron przyjmowano do 13 października za pośrednictwem formularza na www.papierowyekran.pl. Polecić serwis mógł każdy – zarówno właściciel, jak i sympatyk. W sumie odnotowano 180 zgłoszeń, z czego 167 w kategorii TREŚĆ i 104 w kategorii FORMA (jeden serwis mógł zostać zgłoszony w dwóch kategoriach).
Głosami Organizatorów nominowano następujące serwisy:

W kategorii TREŚĆ:

www.bookeriada.pl
www.biblionetka.pl
www.czeskieklimaty.pl
www.dwutygodnik.com
www.facebook.com/fabryka
www.jutrofutro.blogspot.com
www.krytycznymokiem.blogspot.com
www.popmoderna.pl
www.szuflada.net
www.wolnelektury.pl

W kategorii FORMA:

www.dabudubida.com
www.dwutygodnik.com
www.lokatormedia.pl
www.magazyn-cegla.net
www.magazynobsesje.pl
www.popmoderna.pl
www.readingmalopolska.pl
www.szuflada.net

O ich dalszym losie zadecydują Internauci, Organizatorzy oraz członkowie Kapituły (każda grupa oceniających złoży się na 1/3 końcowej punktacji). Swoje głosy można oddawać pod adresem: www.papierowyekran.pl, na głosujących czekają nagrody, ufundowane przez Sponsorów konkursu.

Wręczenie statuetek nastąpi 26 października o godz. 18.30 w kawiarni Pauza in Garden (Kraków, ul. Rajska 12). Serdecznie zapraszamy, podczas rozstrzygnięcia będzie można wziąć udział w licznych konkursach.

Więcej informacji o Papierowym Ekranie na:

www.PapierowyEkran.pl oraz www.facebook.com/PapierowyEkran

Organizatorzy: Fundacja NADwyraz (www.nadwyraz.pl), Miesięcznik Wydawca (www.wydawca.com.pl)

Partnerzy: Targi w Krakowie, Pauza, Pauza in Garden, Polskie Towarzystwo Wydawców Książek, Xiegarnia.pl

Sponsorzy: Wydawnictwo Literackie, Wydawnictwo MG, Wydawnictw Zysk i S-ka, Audioteka.pl, Audiobook.pl, Legimi

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *