Noworoczne życzenia Szuflady: witaj roku 2020!

Drodzy czytelnicy i sympatycy Szuflady!

Jak zwykle, kiedy kończy się rok, przychodzimy do Was z refleksją i podsumowaniami. 2019 rok upłynął nam pod znakiem dużej aktywności promocyjnej i literackiej – zarówno na naszej stronie, jak i w social mediach. Objęliśmy patronatami aż 38 tytułów różnych wydawnictw i gatunków literackich – wspieraliśmy zarówno literaturę fantasy i young adult, ale również literaturę świata, powieści obyczajowe i społeczne.

Za szczególnie udaną współpracę dziękujemy wydawnictwom: Uroboros, Jaguar, Galeria Książki oraz Kwiaty Orientu. Dzięki Wam o naszej marce dowiedziało się wielu nowych czytelników, a i my mieliśmy szansę zachęcić naszych odbiorców do sięgania po Wasze powieści.

W lutym ogłosiliśmy również kolejną edycję konkursu graficznego, tym razem pod tytułem „Opowieści z lasów, łąk i pól”. Wysłaliście do nas wiele cudownych prac i jak zwykle mieliśmy problem z podjęciem decyzji. Wyniki naszego redakcyjnego głosowania możecie sobie przypomnieć na stronie: http://szuflada.net/graficzny-konkurs-mitologiczny-edycja-czwarta-opowiesci-z-lasow-lak-i-pol-wyniki/

Przede wszystkim jednak dziękujemy Wam, drodzy czytelnicy, za niesłabnące zainteresowanie, pokładane w nas zaufanie i obecność na naszej stronie i w social mediach. To dzięki Wam mogliśmy w tym roku świętować okrągłe osiem lat obecności na literackim rynku!

Ze swojej strony dziękuję także całej redakcji i współpracownikom Szuflady – tym obecnym i tym byłym – za wiarę w naszą pracę i kreowanie dobrych jakościowo treści, dodatkowo wygładzanych przez naszą korektę Magdalenę Sułek- Jabłońską.

Oby ten Nowy Rok 2020 przyniósł ze sobą jeszcze więcej ciekawych, refleksyjnych tekstów, wywiadów i książkowych zapowiedzi, a także otworzył przed nami nowe szuflady, wypełnione inspiracjami, spełnionymi marzeniami i ambitnymi planami na przyszłość!

Magdalena Pioruńska

Open book and magical glowing letters.
About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *