Noworoczne życzenia od Szuflady 2017!

Drodzy czytelnicy!

Niezmiennie się cieszę, że możemy się spotykać i przeżywać razem wspólną przygodę z literaturą. Rok 2016 przyniósł okrągłą rocznicę naszego magazynu. Mamy już pięć lat, a w sierpniu czeka nas szósta rocznica funkcjonowania na literackim rynku. Zmienia się świat wokół nas, a razem z nim popularne trendy w kulturze i w literaturze. My też się zmieniamy, choć w niektórych aspektach pozostajemy niezmienni. Szuflada zawsze najpierw stawia na jakość tekstów i przekazywane w nich wartości. Nie chodzi bowiem tylko o to, żeby mówić o literaturze, ważne jest, jak to będziemy robić.

W Nowym Roku życzę Wam więc przede wszystkim:

  • niezaspokojonego literackiego apetytu i wielu ciekawych lektur, które pozostawią w Was żywe emocje

  • wyzbycia się strachu i stawiania sobie nowych, coraz bardziej ambitnych celów,

  • spokojnych, przyjemnych poranków z książką, dobrą kawą i śniadaniem, którego nie będziecie jedli w pośpiechu

  • mroźnego, orzeźwiającego powietrza i ciepłego koca w ulubionym pokoju

  • wygodnych foteli do czytania

  • nieprzespanych nocy i fantastycznych snów, przynoszących ukojenie po ciężkim dniu

  • zdrowia fizycznego i psychicznego

  • siły, żeby pozostać pozytywnym i nie pozwolić się sprowadzić do parteru nikomu

  • miłości takiej, która przynosi ze sobą wolność

  • świadomego podejmowania wyborów i satysfakcji z ich konsekwencji

  • szczerej radości czasem warto się po prostu cieszyć i nie zadawać przy tym niepotrzebnych pytań.

Do zobaczenia w przyszłym roku! Zostańcie z nami!

Redaktor Naczelna

Szuflada.net

Magdalena Pioruńska

Osho

 

 

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *