Miłość kąsa. Wampiry Hollywoodu II – Adrienne Barbeau

milosc kasaAdrienne Barbeau, z zawodu aktorka znana z filmów „Mgła” oraz „Ucieczka z Nowego Jorku”, wraz ze swoim kolegą po fachu stworzyła nową odsłonę wampirycznego świata. „Miłość kąsa”, drugi już tom w serii „Wampiry Hollywoodu” podbił serca czytelników na całym świecie, a autorka już planuje kolejne części.

Ovsanna Moore, młoda bo zaledwie pięćsetletnia wampirzyca, to gwiazda kina grozy. Odważna, pewna siebie nie odrzuca żadnej propozycji, byle tylko utrzymać swoje życie oraz karierę filmową na wysokim poziomie. I chociaż pochodzi z innego klanu, jej kontakty z resztą Wampirów z Hollywoodu są bardzo ciepłe. Peter King natomiast to przystojny, młody policjant, na domiar wszystkiego – człowiek znany z poprzedniej części, który wraz z Ovsanną rozwiązuje kryminalne zagadki. Rodzące się między nimi uczucie ponownie zostaje wystawione na próbę. Beverly Hills to chyba nie miejsce na międzygatunkowy romans. Ale czy istnieje jakiekolwiek miejsce na ziemi, gdzie mogą odnaleźć spokój i ukojenie?

Przyznaję, spodziewałam się wątłej, nic nie wartej książki, stworzonej tylko w celu zarobienia dodatkowych pieniędzy. Cieszę się, że zostałam pozytywnie zaskoczona. Chociaż Adrienne daleko do światowej klasy pisarzy, jej druga książka bardzo przyjemnie umila wolny czas. Fabuła – mieszanka kryminału, komedii i horroru wciąga i prowadzi czytelnika jednym torem od początku do samego końca. Możliwość poznania dwóch punktów widzenia sprawdziła się tutaj idealnie. Nie ma miejsca na nudę czy chwilowe ziewnięcie. W tej książce ciągle coś się dzieje.

Kłamstwa, romanse, intrygi i morderstwa – w „Miłość kąsa” jest tego pod dostatkiem. Świetna oprawa graficzna i dobrze dopracowane wydanie usatysfakcjonuje każdego wybrednego czytelnika. Lekki styl, prosty i zrozumiały język w który wpleciony został młodzieżowy slang, również pozytywnie wpływa na odbiór. Osobiście polecam – jednak jest to książka tylko i wyłącznie dla fanów wampirów. Innym zdecydowanie odradzam, gdyż wampiryczny świat ukazany w tej powieści może niekiedy irytować. Z pewnością sięgnę po kontynuację, a Adrienne Barbeau ma u mnie plus za poszerzanie horyzontów i ulepszanie swojego warsztatu pisarskiego z każdym kolejnym tomem.

Magda Surmacz
Ocena: 4/5

Tytuł: Miłość Kąsa. Wampiry Hollywoodu II

Autor: Adrienne Barbeau

Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis

Liczba stron: 344

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *