Małgorzata Warda na Białołęce

Promocja najnowszej książki Małgorzaty Wardy trwa pełną parą. W środę 30 mają w Czytelni Naukowej numer XX na Warszawskiej Białołęce, miało miejsce spotkanie z pisarką, gdzie szczęśliwa i uśmiechnięta, odpowiadała na pytania dotyczące „Dziewczynki, która widziała za wiele”.

Nie ograniczono się oczywiście tylko do ostatniej powieści, można było dowiedzieć się jak wygląda proces wybierania okładki, jaki ma na nią wpływ sam autor, co robi w wolnym czasie i czemu lubi wampiry. Małgorzata Warda wręczyła także nagrody laureatom organizowanego przez Bibliotekę konkursu na najlepszą recenzję książki. Po spotkaniu w ruch poszło pisarskie pióro, które chętnie podpisywało przyniesione przez uczestników pozycje. Kawa, herbata, ciastka i przyjazna atmosfera to zawsze dobre połączenie, które i tym razem nie zawiodło. Oby więcej takich spotkań i takich autorów.

Autorką zdjęć jest Diana Chmiel.

About the author
Bartosz Szczygielski
- surowy i marudny redaktor, który oglądałby świat najchętniej z perspektywy dachu psiej budy, oparty o maszynę do pisania. Czyta wszystko, co wpadnie mu w ręce i ogląda wszystko, co wpadnie mu w oko. Chciałby kiedyś przytulić koalę i zobaczyć zorzę polarną – niekoniecznie w tym samym czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *