Letni konkurs na opowiadanie fantasy: Elfie wakacje!

Drodzy czytelnicy,

Po raz trzeci zapraszamy Was do udziału w konkursie organizowanym przez Nasz magazyn. Tym razem do współpracy Szuflada zaprosiła portal Enklawa Network oraz dwa wydawnictwa: Fabrykę Słów i Zysk i S-ka.

Ponieważ zaczęły się wakacje, a pogoda za oknem do złudzenia przypomina tropiki, temat konkursu jest z tym powiązany. Czekamy na Wasze pomysły jak najciekawiej można spędzić „Elfie wakacje”. Liczymy, że podobnie jak we wcześniejszych konkursach, dopisze Wam wena, a Nam uda się wyłowić kolejne literackie talenty.

Tym razem w jury zasiądzie sędzia honorowy, którym została pisarka fantasy- Martyna Raduchowska, autorka „Szamanki od umarlaków”.

Przewidzialiśmy dla Was atrakcyjne nagrody książkowe w tym dwie części powieści o elfach autortwa Eleonory Ratkiewicz: „Lare-i-t’ae” oraz „Tae ekkejr!”

Więcej szczegółów znajdziecie oczywiście w Naszej zakładce: Konkursy, do której odsyłam: http://szuflada.net/?page_id=30

A teraz proponuję skupić się na kontemplacji Naszego konkursowego plakatu, który wykonała dla Nas uzdolniona artystka: Karolina Michałowska. 🙂

Redakcja Szuflady

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *