Lekcje Madame Chic – Jennifer L. Scott

lekcje madame chicChciałabyś mieć dziesięć rzeczy w szafie i być zawsze elegancka? Co byś powiedziała na naturalność zamiast tipsów i mocnego makijażu? A może zamieniłabyś dnie spędzone przed telewizorem na obcowanie ze sztuką? Z Jennifer L. Scott i jej poradnikiem „Lekcje Madame Chic” wszystko jest możliwe. Ta lektura to inspirująca historia o młodej dziewczynie, którą wyjazd do Paryża przemienił w ikonę stylu, szczęśliwą kobietę o otwartym umyśle i zdrowym ciele.

Autorka wyjechała na sześć miesięcy do Francji z powodu wymiany studenckiej. W stolicy miłości, przygody i elegancji nabrała ogłady oraz zdobyła bezcenną wiedzę na temat tego, jak powinno się żyć. Dzięki temu wróciła do Kalifornii jako mądra, szykowna dama, która potrafi czerpać z życia wszystko, co najlepsze.

Ten lekki i zabawny poradnik trafia z łatwością do serca czytelniczek. Chętnie  czyta się kolejne strony, pełne fascynujących i inspirujących porad oraz dowcipnych anegdotek z życia u rodziny Chic. Gawędziarski styl wypowiedzi sprawia, że ma się wrażenie przyjacielskich pogaduch przy lampce wina lub przez telefon. Co więcej, barwnie poprowadzona opowieść przyczynia się do poczucia, jakby się było w Paryżu. Z tego powodu można powiedzieć, że „Lekcje Madame Chic” to nie tylko poradnik, ale i utwór o stolicy Francji.

Dobrze przemyślana forma książki powoduje, że odbiorca może na powrót odnaleźć interesujący go fragment oraz ułatwia samo czytanie. Każdy rozdział to kolejna wskazówka dla nas, szarych myszek, w jaki sposób żyć z pasją, wyglądać zawsze jak milion dolarów, intrygować rozmówców i przede wszystkim być w stu procentach sobą. Scott tłumaczy, dlaczego warto znaleźć perfumy dla siebie oraz wyjaśnia sztukę jedzenia.

„Lekcje Madame Chic” to opowieść skupiająca się na wszelkich aspektach życia. Autorka pomaga znaleźć w sobie siłę i kobiecy czar, który każda z nas posiada, choć czasem o tym zapomina. Ponadto radzi jak żyć, aby być zawsze i wszędzie szczęśliwą. Nie mam wątpliwości, że po przeczytaniu tego utworu zmienicie niejedno w waszym życiu i tego z całego serca wam życzę.

Kamila Zielińska
Ocena: 5/5

Tytuł: Lekcje Madame Chic
Autor: Jennifer L. Scott
Przekład: Anna Sak, Agnieszka Sobolewska
Oprawa: broszurowa ze skrzydłami
Liczba stron: 296
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie

About the author
Kamila Zielińska
Studentka, uwielbiająca chodzić własnymi ścieżkami i leżeć na trawie. Patrzy wtedy w niebo i macha do gwiazd. Kocha wizyty po drugiej stronie lustra, dlatego uwielbia czytać. Kiedy zejdzie na ziemię, co nie zdarza się zbyt często, z radością przelewa swoje myśli na papier, mając nadzieję na związaną z tym przyszłość. Współpracuje z portalami Szuflada.net oraz prozaicy.blogspot.com. Plany na przyszłość? Tak wiele, że potrzebuje 9 żyć, by je wszystkie spełnić.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *