Kryminalna Piła – rozstrzygnięcie konkursu fotograficznego

Z przyjemnością informujemy, że konkurs „Fotograficzne motywy dla opowiadania kryminalnego z Piłą w tle” został rozstrzygnięty, a nagrody zostały już wręczone wyróżnionym osobom. Konkurs odbył się ramach festiwalu „Kryminalna Piła 2013”, zorganizowanego przez Regionalne Centrum Kultury w Pile „Fabryka Emocji”, Szkołę Policji w Pile wraz z wydawnictwem „Oficynka”. Lista laureatów oraz ich prace znajdziecie w rozwinięciu.

W dniu 17 grudnia 2012 r. Laureaci Konkursu Fotograficznego odebrali w Teatrze Miejskim, z rąk zastępcy dyrektora RCK „Fabryka Emocji”, Mirosława Nalepy, pamiątkowe dyplomy oraz zestawy książek kryminalnych i thrillerów, ufundowanych przez portal internetowy „Zbrodnia w Bibliotece”, wydawnictwo „Videograf” i pisarza Piotra Pochuro.

Nagrodzone prace:

„Brama piekieł – autorstwa Jarosłąwa Oryszaka
„Piła – upiorny świt” – autorstwa Jarosłąwa Oryszaka
„W parku” – autorstwa Anny Głód
„Droga donikąd” – autorstwa Jagody Runowskiej
„Ucieczka Siwego” – autorstwa Łukasza Wojtowicza

Serdecznie gratulujemy wszystkim nagrodzonym!

„Brama piekieł” – Jarosłąw Oryszak

„Piła – upiorny świt” – Jarosłąw Oryszak

„W parku” –  Anna Głód

„Droga donikąd” – Jagoda Runowska

„Ucieczka Siwego” – Łukasz Wojtowicz

A poniżej zdjęcia z rozdania nagród.

About the author
Bartosz Szczygielski
- surowy i marudny redaktor, który oglądałby świat najchętniej z perspektywy dachu psiej budy, oparty o maszynę do pisania. Czyta wszystko, co wpadnie mu w ręce i ogląda wszystko, co wpadnie mu w oko. Chciałby kiedyś przytulić koalę i zobaczyć zorzę polarną – niekoniecznie w tym samym czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *