Kreskon 2012 – kolejne newsy

Organizatorzy konwentu Kreskon mają dla Was garść informacji.

W czasie imprezy będziecie mogli odwiedzić stoisko sklepu Drobiny Czasu z przecudnymi zegarkami kieszonkowymi. Prócz tego dzięki współpracy ze Steam Queen każdy będzie mógł „zagrać” na żywo w Minecrafta!

Zbliża się też premiera najnowszej książki gościa Kreskonu Stefana Dardy, zachęcamy więc do obejrzenia jej trailera „https://www.youtube.com/watch?v=01yGMBMmA6I&feature=youtu.be„.

W czasie konwentu autor chętnie podpisze książki, które ze sobą przywieziecie. Co więcej planowana jest również wielka niespodzianka o której już wkrótce!

Na stronie konwentu znalazła się kolejna porcja „http://mx.foxnet.pl/kreskon2012/program.php„, więc zaczyna to wyglądać co najmniej ciekawie.

Organizatorzy przypominają też o trwającym konkursie na plakat konwentowy. Jego regulamin znajdziecie „http://mx.foxnet.pl/kreskon2012/regulamin.html„.

Wejdź do magicznego świata fantastyki – Kreskon już 10 sierpnia!

Organizatorzy

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *