Konkurs na opowiadanie kryminalne – „Śledztwo w rękach amatora”

Konkurencja była bardzo duża, ogrom Waszej wyobraźni niewyczerpany, a niektóre pomysły i rozwiązania zagadek kryminalnych godne dobrego serialu kryminalnego.

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w konkursie oraz za podzielenie się z Nami swoją twórczą pasją. Cieszymy się widząc jak wiele tekstów opuściło Wasze szuflady, żeby ujrzeć światło dzienne!

Zatem nie trzymamy Was więcej w niepewności.

Jury w składzie:

-Magdalena Pioruńska (redaktor naczelny Szuflady)

-Piotr Dresler (redaktor naczelny QFantu)

-Bartosz Szczygielski (redaktor działu recenzji Szuflady)

-Michał Stonawski (zastępca redaktora naczelnego QFantu)

-Robert Rusik (redaktor działu felietonów Szuflady)

dokonało subiektywnego i demokratycznego wyboru najlepszych dzieł.

Każdy z jurorów mógł przyznać jednemu opowiadanie od 1 do 9 punktów.

Tym sposobem najwięcej, bo aż 41 punktów oraz zaszczytne pierwsze miejsce zdobyło opowiadanie „Rymowica” autorstwa Jarosława Andrasiewicza.

Drugie miejsce z kompletem 39 punktów zdobył „Szeryf z Erind” autorstwa Magdaleny Kempny.

Trzecie miejsce oraz 36 punktów zdobyła „Róża na ruinach” autorstwa Karoliny Kaczkowskiej.

Tuż za podium uplasowały się trzy opowiadania, które postanowiliśmy wyróżnić publikacją na łamach Szuflady.

Czwarte miejsce z ilością 33 punktów przypada opowiadaniu „Imago” autorstwa Luizy Dobrzyńskiej.

Piąte miejsce zajmują dwie prace:

„Przerwana więź” Katarzyny Damek z 30 punktami oraz „Kto zabił Czerwonego Kapturka?” Ewy Jezierskiej z 29 punktami.

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom!

Redakcja Szuflady

Prace konkursowe:

I miejsce

II miejsce

III miejsce

IV miejsce

V miejsce

V miejsce

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *