Konkurs z tajemniczymi świnkami – wyniki!

wynikiZaskoczyliście nas, przyszło multum zgłoszeń, a za wszystkie bardzo dziękujemy! Jak to bywa przy konkursach, nie każdy mógł wygrać, ale mamy nadzieję, że ci którzy nie wygrali, wezmą udział w kolejnych konkursach. A te już niedługo. Tymczasem, zapraszamy do zapoznania się z wynikami.

Po pierwsze, poprawna odpowiedź. Dla przypomnienia, pytanie wyglądało tak:

Ile książek ma na swoim koncie ma Mateusz M. Lemberg + Ile łącznie palców ma świnka morska + Którą rocznicę świętowała Szuflada w sierpniu? Wynik sumowania da wam liczbę dwucyfrową, której poszczególne cyfry sumujecie (dla przykładu 13 to 1+3=4). Ta końcowa liczba posłuży wam do odnalezienia odpowiedniego Apostoła, według kolejności z Ewangelii Mateusza (podpowiadamy, Wikipedia się przyda).

Czyim patronem jest znaleziony przez was Apostoł?

Mateusz M. Lemberg napisał dwie książki („Zasługa nocy” oraz „Patron”).

Świnka morska ma po cztery palce z przodu i trzy z tyłu, co łącznie daje czternaście.

Szuflada obchodziła swoją trzecią rocznicę.

Tak więc: 2 + 14 + 3 = 19. Idąc dalej 1 + 9 = 10

Patrząc na artykuł z Wikipedii, wychodzi nam, że poszukiwany to: Szymon Apostoł, który jest patronem farbiarzy, garncarzy, spawaczy oraz diecezji siedleckiej.

Spośród poprawnych odpowiedzi, wylosowaliśmy dziesięć. Poniżej znajdziecie listę, a szczęśliwcy dostali już na maila potwierdzenie. Gratulujemy!

Zgodnie z tradycja kryminalną, wasze dane ocenzurowaliśmy 🙂

Joanna B.
Emilia Dz.
Katarzyna O.
Klaudia S.
Nikolina H.
Magdalena Sz.
Zofia Sz.
Marcin K.
Piotr D.
Katarzyna M.

About the author
Bartosz Szczygielski
- surowy i marudny redaktor, który oglądałby świat najchętniej z perspektywy dachu psiej budy, oparty o maszynę do pisania. Czyta wszystko, co wpadnie mu w ręce i ogląda wszystko, co wpadnie mu w oko. Chciałby kiedyś przytulić koalę i zobaczyć zorzę polarną – niekoniecznie w tym samym czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *