KONKURS Z DZIENNIKIEM ZIMOWYM

Auster Dziennik zimowyPaul Auster to pisarz wyjątkowy. Każdy kto miał okazję przeczytać jego „Trylogię nowojorską” z pewnością to potwierdzi. Dziś, wspólnie z Wydawnictwem Znak, mamy dla was niepowtarzalną okazję na wygranie jego najnowszej powieści. Wyjątkowej, napisanej w formie dziennika, w którym pisarz rozprawia się ze swoim życiem.  Jeżeli chcecie wygrać „Dziennik zimowy” koniecznie czytajcie dalej.

Zasady konkurs są proste. W mailu prosimy was o napisanie jednego zdania, a raczej odpowiedzi na poniższe pytanie.

W jakim filmie, w którego realizacji Auster maczał palce, pojawiła się Madonna? (podpowiemy, ma to związek z pewnym telegramem)

Odpowiedź przesyłajcie na adres mailowy: recenzje@szuflada.net

W tytule wpiszcie „Auster” i nie zapomnijcie dodać swojego adresu na który mamy wysłać książkę. Do wygrania są trzy egzemplarze. Dostaną je więc pierwsze trzy osoby, które do nas napiszą. Powodzenia!

About the author
Bartosz Szczygielski
- surowy i marudny redaktor, który oglądałby świat najchętniej z perspektywy dachu psiej budy, oparty o maszynę do pisania. Czyta wszystko, co wpadnie mu w ręce i ogląda wszystko, co wpadnie mu w oko. Chciałby kiedyś przytulić koalę i zobaczyć zorzę polarną – niekoniecznie w tym samym czasie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *