KONKURS: Otwórz okno poezji

zdjęcie przedstawia wiersz p. A.J.Starosteckiej z tomu "dzwi" i fotografię autorstwa M. Kuczary
zdjęcie przedstawia wiersz p. A.J.Starosteckiej z tomu „drzwi” i fotografię autorstwa M. Kuczary

Z radością obserwujemy wzrost zainteresowania współczesną polską poezją i chęć jej poznawania przez naszych Czytelników. Aby wyrazić nasze zadowolenie pragniemy obdarować Was tym, co wspólnie kochamy – książkami poetyckimi. Dzięki uprzejmości pani Aleksandry J. Starosteckiej, mamy do podarowania trzy egzemplarze tomiku „drzwi” z dedykacją autorki.

13669172_10210025878993804_3238937098819441145_n

Zadanie jest proste – odpowiedz na pytanie:

Co dostrzegasz, gdy zerkasz w okno… poezji?

Zachęcamy do wykazania się kreatywnością i przysyłanie odpowiedzi w różnych formach (praca niekoniecznie musi być wyrażona słowami).

Prosimy o maksymalnie dwie prace od jednej osoby (nie zawsze można się zdecydować na jeden wariant, prawda?).

Zgłoszenia proszę wysyłać na adres: poezja@szuflada.net

Termin nadsyłania mija 25 lipca, po tym czasie redakcja wspólnie z poetką wybierze i nagrodzi trzy osoby. Ogłoszenie wyników, wraz z publikacją prac, odbędzie się 1 sierpnia.

Jeśli ktoś ma wątpliwości, czy warto się wysilić to zachęcamy do lektury recenzji tomiku, który stanowi nagrodę w konkursie: http://szuflada.net/drzwi-aleksandra-j-starostecka/

Do dzieła! 🙂

13669023_10210025928555043_8401383354989568188_n
zdjęcie strony z tomiku „drzwi” z fot. autorstwa M. Kuczary

Regulamin konkursu:

Organizatorem konkursu jest Magazyn Kulturalno-Literacki Szuflada, dostępny pod adresem www.szuflada.net.

W konkursie mogą wziąć udział osoby, które zamieszkują terytorium Polski (adres korespondencyjny) i przekroczyły 18. rok życia.

Warunkiem uczestnictwa jest nadesłanie wymaganej pracy na adres: poezja@szuflada.net.

Termin nadsyłania: 25 lipca 2016 roku. Wyniki 01 sierpnia.

Spośród nadesłanych prac zostaną wybrane 3, które zdobędą nagrodę główną (tomik poetycki z autografem lub dedykacją). Przysłanie zgłoszenia jest równoznaczne ze zgodą na publikację pracy.

Uczestnik konkursu musi być autorem swojej pracy  i mieć do niej wyłączne prawa.

Nagrody nie podlegają wymianie na gotówkę.

Sponsorem nagród jest autorka tomików, które stanowią nagrody.

About the author
Kinga Młynarska
Mama dwójki urwisów na pełny etat, absolwentka filologii polskiej z pasją, miłośniczka szeroko pojętej kultury i sztuki. Stawia na rozwój. Zwykle uśmiechnięta. Uczy się życia...

komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *