Konkurs: Nie pisz do szuflady – wysyłaj do Szuflady! Edycja I

konkurs-plansza1

Dział Creative Writing został stworzony, aby każdy adept sztuki pisania mógł pozyskiwać wiedzę, nowe umiejętności i szlifować warsztat. Chcemy również, by pisarze z dorobkiem mogli poprzez nasz dział dzielić się z Wami swoją pasją i doświadczeniem.

Czymże jednak byłoby kreatywne pisanie bez okazji do pochwalenia się swoją kreatywnością?

Szuflada.net – dział Creative Writing ogłasza pierwszą edycję konkursu literackiego „Nie pisz do szuflady – wysyłaj do Szuflady!” Hasłem pierwszej edycji jest „kreatywność”.

Krótko i na temat: Czym dla Ciebie jest kreatywność?

Prace o objętości 1 (jednej jedynej) strony A4 wysyłajcie na adres: creative.writing@szuflada.net w terminie do 31 października (23:59:59).

Pełny regulamin konkursu znajdziesz tutaj.

Na najbardziej kreatywne teksty czekają:

egzemplarze „Cieniorytu” Krzysztofa Piskorskiego

cienioryt-maly
oraz publikacja wyróżnionych prac w dziale CW.

Poznajcie autora naszej nagrody, który dodatkowo zgodził się objąć rolę przewodniczącego jury!

fot. Agnieszka Sobczak-Piskorska
fot. Agnieszka Sobczak-Piskorska

Krzysztof Piskorski – pisarz zdobywający coraz większą popularność dzięki niezwykłej wyobraźni, zaskakującym fabułom oraz kreowaniu osobliwych światów. Zderzał już historię wojen napoleońskich ze steampunkiem i fantastyką (Zadra, 2009, 2010), jak również polską rewolucję przemysłową z kabałą i podróżami w czasie (Krawędź Czasu, 2011). Jego trzy ostatnie powieści były nominowane do nagrody literackiej im. Janusza Zajdla. Otrzymał ją ostatecznie wydany przed rokiem Cienioryt. Zdobywca dwóch złotych wyróżnień nagrody im. Żuławskiego (za Zadrę i Cienioryt), laureat europejskiej ESFS Encouragement Award.

Palce na klawiatury, pióra w dłoń i do dzieła! Zaskoczcie nas, zainspirujcie, zaczarujcie. Niech będzie kreatywnie!

About the author
Szymon Żakiewicz
Self-publisher i e-pisarz / Fantasy & Sci-Fi & Horror & Cthulhu Geek / Miłośnik kina, książek, filmów złotej ery Hollywood i Errola Flynna / Trekkie i Browncoat całym sercem.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *