Konkurs graficzno-fotograficzny z twórczością Małgorzaty Wardy

Drodzy czytelnicy,

Redakcja Szuflady ma dla Was jeszcze jedną niespodziankę. Powitamy złotą jesień konkursem graficzno- fotograficznym, który będziemy promować wspólnie z wydawnictwami: Świat Książki, Prószyński i S-ka i blogiem recenzji książkowych- Wiecznie Zaczytana.

Do tej pory mieliście okazję wykazać się od strony literackiej, teraz postanowiliśmy dać szansę grafikom. Konkurs wiąże się z jednym z tematów poruszanych przez Małgorzatę Wardę w jej książce- „Nikt nie widział, nikt nie słyszał” a mianowicie z porwaniami.

Do 14 października czekamy na Wasze grafiki bądź zdjęcia, które mają obrazować zdanie z książki „Nikt nie widział, nikt nie słyszał”:

Kiedy policja szukała mnie i przepytywała dzieci, czy czegoś nie widziały, ja szłam  z nią, oszołomiona strachem albo pewna, że zaraz zdarzy się coś fajnego. Szłyśmy razem i ona pewnie trzymała mnie za rękę.

A zatem pędzle w dłoń i do pracy! 🙂 Regulamin znajdziecie oczywiście w naszej konkursowej zakładce.

Redakcja Szuflady

 

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *