KONKURS: Esesman i Żydówka

Esesman i zydowkaJak doskonale pamiętacie Szuflada objęła patronatem książkę Justyny Wydry „Esesman i Żydówka”. Informowaliśmy o tym na stronie TUTAJ.

O czym jest książka, jak ocenia ją szef działu recenzji mogliście przeczytać w RECENZJI (klik) Bartosza Szczygielskiego.

A teraz chcemy, abyście to Wy mieli możliwość przeczytania i ocenienia tej powieści. Do rozdania kilka egzemplarzy!

Zadanie jest proste:

Esesman i Żydówka – wydawałoby się, że nie może być pary bardziej do siebie niepasującej. Czyżby? Poszukaj w pamięci literackiej pary, mężczyzny i kobiety, którzy na pierwszy rzut byli jak ogień i woda, ale w gruncie rzeczy tworzyli duet niemal idealny.

Zgłoszenia przyjmujemy do soboty, 06.06, do północy! Ze zwycięzcami skontaktujemy się mejlowo.

UWAGA! Zgłoszenia, wraz z adresem ewentualnej wysyłki (na terenie RP), ślijcie na adres: recenzje@szuflada.net

Powodzenia!

Organizatorem konkursu jest magazyn kulturalno-literacki szuflada.net.

Sponsorem nagród jest Wydawca, Zysk i S-ka, nagrody nie podlegają wymianie na gotówkę.

About the author
Kinga Młynarska
Mama dwójki urwisów na pełny etat, absolwentka filologii polskiej z pasją, miłośniczka szeroko pojętej kultury i sztuki. Stawia na rozwój. Zwykle uśmiechnięta. Uczy się życia...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *