Imieniny Jana Kochanowskiego w Warszawie

01Kolejną imprezą kulturalną w Warszawie, na której odbędzie się promocja polskiej literatury, są Imieniny Jana Kochanowskiego. Wydarzenie będzie miało miejsce 14 czerwca w Parku Krasińskich. Początek godzina 11.00. Oprócz takich wielkich atrakcji jak Mecz Poetycki z udziałem wielu znanych aktorów odbęda się też inne – mniej może medialne, ale wcale nie mniej ciekawe. Wśród nich – kiermasz książek.

W kiermaszu wezmą udział liczne wydawnictwa, które zaprezentują swój dorobek. Między innymi będzie tam obecne również znane nam już Wydawnictwo Literackie Białe Pióro, którego współzałożycielka, Ewa Pałczyńska-Winek, weźmie aktywny udział w prowadzeniu imprezy. Odbędą się spotkania z polskimi autorami, kiermasz książek i szeroko rozbudowany program dla dzieci, obejmujący między innymi wspólne czytanie z Edytą Jungowską, robienie milusińskim zmywalnych tatuaży i malowanie pyszczków w różne wzory. Zapraszamy.

Pełen program imprezy znajdziecie tutaj

00

About the author
Technik MD, czyli maniakalno-depresyjny. Histeryczna miłośniczka kotów, Star Treka i książek. Na co dzień pracuje z dziećmi, nic więc dziwnego, że zamiast starzeć się z godnością dziecinnieje coraz bardziej. Główna wada: pisze. Główna zaleta: może pisać na dowolny temat...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *