Graficzne prace Małgorzaty Pawliszyn – NImFpy

Drodzy czytelnicy!

Z powodu dużego zainteresowania konkursem „Piękne Bestie”, postanowiliśmy pokazać Wam więcej prac, nagrodzonych przez nas artystów. Na początek zapraszamy do obejrzenia galerii Małgorzaty Pawliszyn, która zdobyła wyróżnienie w naszym konkursie .

zdjecieMałgorzata Pawliszyn, identyfikująca się artystycznie jako NImFpa, rysowaniem interesuje się od dziecka i od wtedy było to jej ulubione zajęcie. W 2010 roku, wraz z zakupem tabletu graficznego odnalazła swój żywioł, którym okazało się malarstwo cyfrowe.

Największą inspiracją NImFpy jest jej własna wyobraźnia. Malarstwo jest dla niej formą ekspresji, sposobem na zwizualizowanie i przekazanie swoich myśli większej grupie osób. Często pojawiającym się w jej pracach motywem są lalki o dalekowschodniej estetyce. Z istniejących w sztuce ruchów najbliżej jej prawdopodobnie do pop-surrealizmu, co łatwo jest sobie wyobrazić z racji tego, że surrealizm jest jej ulubionym kierunkiem.

Ma za sobą doświadczenie w agencji reklamowej, obecnie wykonuje rysunki na zlecenie. Posiada także dyplom z grafiki komputerowej, zdobyty dzięki pracy, której tematem było malarstwo cyfrowe.

Strona na facebook’u: https://www.facebook.com/NImFpaArt

1

2

3

4

5

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *