Garść nowych informacji z frontu Kreskon 2012

Prezentujemy najnowsze informarcje na temat konwentu „Kreskon 2012”. Zapraszamy do czytania!

Stefan Darda gościem Kreskonu!

Urodzony w Tomaszowie Lubelskim pisarz bestsellerowych horrorów – Stefan Darda odwiedzi tegoroczny Kreskon! Dla wszystkich fanów twórczości Stefana organizatorzy mają nie lada gratkę: niesamowitą wycieczkę do Słonecznej Doliny w której udział weźmie sam autor!

Zapraszamy na stronę gościa Kreskonu i Honorowego Członka Klubu „Szept Wschodu” – http://stefandarda.pl/ śledźcie informacje o zbliżającej się premierze ostatniej części Czarnego Wygonu pt. „Bisy”.

Organizatorzy Kreskonu 2012 ogłaszają konkurs na plakat konwentowy! Do wygrania fantastyczne nagrody: gra planszowa Labirynth, książka Uniwersum Metro 2033: Piter oraz zestaw komiksów wydawnictwa Czarna Materia. Przewidziane są też nagrody i wyróżnienia za kolejne miejsca!

Regulamin konkursu jest dostępny na stronie: http://mx.foxnet.pl/kreskon2012/regulamin.html .

Pula nagród może ulec powiększeniu 🙂 Zapraszamy do konkursu

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *