Flash Europa 28 – konkurs na opowiadanie do 500 słów

„Flash Europa 28” to skierowany do mieszkańców 28 krajów Unii Europejskiej konkurs na opowiadanie o długości do 500 słów. Zgłoszenia można przesyłać do 15 sierpnia 2014 r. na adres flash28@opowiadanie.org. Towarzystwo Aktywnej Komunikacji zostało polskim koordynatorem tej inicjatywy.

Organizowany przez Delegaturę Unii Europejskiej w Pekinie oraz chińską organizację literacką The Bookworm konkurs ma na celu udostępnienie chińskim czytelnikom flash fiction (czyli bardzo krótkiej fikcji) tworzonej przez Europejczyków.

Z każdego kraju członkowskiego zostanie wybranych 5 opowiadań młodych autorów, które po przetłumaczeniu będą rozpowszechniane na terenie Chin w mediach społecznościowych. Powstanie również drukowana antologia zawierająca 140 najlepszych europejskich flash fiction.

Uczestnicy otrzymają możliwość zaprezentowania swojej twórczości na arenie międzynarodowej i znajdą się wśród najbardziej obiecujących młodych europejskich pisarzy. Chińscy odbiorcy przez 28 tygodni będą wirtualnie „przenosić się” do każdego z krajów UE, by poznawać go przez pryzmat krótkich opowiadań.

Aby wziąć udział w konkursie trzeba posiadać polskie obywatelstwo, 31 grudnia 2014 r. mieć nie mniej niż 15 i nie więcej niż 28 lat, a fabuła opowiadania o długości do 500 słów musi być wyraźnie osadzona w Polsce. Jeden uczestnik może zgłosić maksymalnie 2 opowiadania.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami konkursu: http://opowiadanie.org/flash-europa-28/

About the author
Kinga Młynarska
Mama dwójki urwisów na pełny etat, absolwentka filologii polskiej z pasją, miłośniczka szeroko pojętej kultury i sztuki. Stawia na rozwój. Zwykle uśmiechnięta. Uczy się życia...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *