Fabryka Inspiracji pod patronatem Szuflady – spotkanie z Marcinem Fabjańskim

Drodzy czytelnicy.

Już 21 marca w eleganckich wnętrzach hotelu Szara Willa w Opolu odbędzie się spotkanie autorskie w ramach Fabryki Inspiracji z Marcinem Fabjańskim.

Prezentujemy zapowiedź od organizatorów:

Jakość naszego życia nie zależy od wydarzeń jakie nas spotykają, ale od tego jak je interpretujemy. Dysponujemy wrodzoną odpornością psychiczną. Może ona jednak zostać osłabiona poprzez błędy myślenia i sposób, w jaki tłumaczymy sobie rzeczywistość. Za pomocą tych prawd, filozofowie greccy dwa tysiące lat temu osiągali spokój i wewnętrzną siłę. Okazuje się, że techniki filozofii stoickiej mogą nam pomóc przezwyciężyć z pozoru trywialne problemy życia codziennego.

Przed wizytą u dentysty, po kłótni z ukochaną osobą, gdy męczy nas hałas za ścianą, albo gdy stoimy w korku, wystarczy sięgnąć po starannie dobrane cytaty z nauk Epikteta, Seneki czy Marka Aureliusza.

Nie tylko przyniosą ukojenie naszym nerwom, ale również pozwolą zrozumieć ograniczenia, które stawia przed nami nasz umysł i społeczne uwarunkowania.

Nasz gość Marcin Fabjański, autor książki „Stoicyzm uliczny”, absolwent University of York w Wielkiej Brytanii i UAM w Poznaniu, uznany filozof, certyfikowany instruktor Mind-Body Bridging i Trener Praktyki Biznesu oraz były dziennikarz nagrodzony m.in. Grand Pressem i nagrodami Independent Press Association w Nowym Jorku opowie o tym jak radzić sobie z demonami codzienności.

Serdecznie zapraszamy na spotkanie z autorem i warsztaty panowania nad stresem, które odbędą się 21 marca 2013 r. o godz. 18:00 w restauracji Szara Willa (ul. Oleska 11), Opole.

Wstęp wolny

plakat

About the author
Magdalena Pioruńska
twórca i redaktor naczelna Szuflady, prezes Fundacji Szuflada. Koordynatorka paru literackich projektów w Opolu w tym Festiwalu Natchnienia, antologii magicznych opowiadań o Opolu, odpowiadała za blok literacki przy festiwalu Dni Fantastyki we Wrocławiu. Z wykształcenia politolog, dziennikarka, anglistka i literaturoznawczyni. Absolwentka Studium Literacko- Artystycznego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Dotąd wydała książkę poświęconą rozpadowi Jugosławii, zbiór opowiadań fantasy "Opowieści z Zoa", a także jej tekst pojawił się w antologii fantasy: "Dziedzictwo gwiazd". Autorka powieści "Twierdza Kimerydu". W życiu wyznaje dwie proste prawdy: "Nikt ani nic poza Tobą samym nie może sprawić byś był szczęśliwy albo nieszczęśliwy" oraz "Wolność to stan umysłu."

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *