Dział kulinaria – wstęp

Witajcie!

Spieszę dzisiaj do Was z najświeższą nowiną. Wraz z całą Redakcją Szuflady oddaję w Wasze ręce nowy dział; od dzisiaj razw  miesiącu będzie pojawiał się szeroko pojęty cykl o kulinariach.  Będziecie mogli  przeczytać recenzję książek kucharskich,  teksty o kuchniach świata,  smakowite felietony oraz inne teksty, które powstaną  w oparach zapachów kuchennych bądź pod wpływem kulinarnych fascynacji, podróży, wizyt w lokalach gastronomicznych czy własnych doświadczeń. To tylko kilka pomysłów, które goszczą w mojej głowie, ale wszystkich nie chcę Wam narazie zdradzać. Niech też coś będzie dla Was niespodzianką i miłym zaskoczeniem.

Inspiracja nadeszła sama,  nagle i bez ostrzeżenia. Być może wzięło się to z mojej  pasji gotowania i pieczenia.  Uwielbiam sprawdzać, co piszczy na blogach gdzie pierwsze skrzypce grają aromatyczne potrawy, słodkie desery  i ciasta. Moje oczy napawają się widokiem pysznych i kolorowych dań, które miło łechcą moje podniebienie. Sama chętnie eksperymentuję w kuchni i z ogromnym zapałem wypróbowuję nowe receptury.  Stąd też narodziła się myśl tworzenia  smacznych tekstów wspomaganych burczeniem brzucha.

Mam nadzieję, że  pomysł zostanie pozytywnie przez Was przyjęty.  Już niebawem  na łamach Szuflady znajdziecie pierwszy tekst. Życzę miłej lektury, a chętnych zapraszam do współpracy!

Agnieszka Pohl

About the author
z pasji blogerka i recenzentka, z wykształcenia tłumacz- na co dzień matka i żona. Uzależniona od czekolady, lubi kawę i zieloną herbatę. Kiedy ma chandrę tworzy w kuchni: gotuje i piecze.

2 komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *