AFORYZMY: Andrzej Ballo

 SZUFLADA poleca:

IMG_2863

„A co będzie jak okaże się, że żyjemy na czyimś globusie?”

„Jeżeli człowiek spada z łóżka to znaczy, że posunął się za daleko?”

„Bracia Grimm całkiem niepotrzebnie wynaleźli sprawiedliwość.”

„Skoro istnieje życie pozagrobowe to wolałbym swoje rachunki zapłacić po śmierci…”

„ Łatwiej chodzić po wodzie niż po winie…”

„Anatomicznie człowiek nie jest przecież przystosowany nawet do jazdy rowerem a cóż dopiero do życia…”

„Nie tylko śmierć jest nieodwracalna… na przykład: z człowieka można zrobić świnię, z kiełbasy nie…”

„Z dnia na dzień wzrasta we mnie przekonanie, że Polska powstała…w Studio Filmów Rysunkowych w Bielsko Białej, z inicjatywy Otokara Balcy i Alojzego Mola.”

„Nie trzeba sięgać do statystyk aby zauważyć, że najczęstszą ofiarą udaru słonecznego są politycy… Im wyższy szczebel tym bliżej słońca…”

„Ciekawe co myślą sobie o nas chmury…? Chyba to samo co blondynki…”

„MEN od nowego roku szkolnego w podręcznikach szkolnych do matematyki wprowadza nowy dział: Dodawanie znajomych i komentarzy.”

„Różnimy się tylko pieniędzmi.”

„Nikt nie żyje bardziej płynnie niż Rosjanie i Polacy.”

„Ja tylko odpowiadam na pytania, które sam sobie stawiam.”

„Z literaturą jest jak seksem, tyle, że można uprawiać ją dłużej.”

„Nie chcę po śmierci trafić do nieba…chcę trafić do podręczników…”

„Nie wszyscy piszą listy dla polizania znaczka.”

„Podróże kształcą…, ale jazda polskim autobusem odkształca.”

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *